Werkman Media is uitgever en exploitant van diverse on- en offline media. Voorbeelden zijn Studenten.nl, Stuvia.nl, Boefjes.nl, Kopenenklussen.nl, de Boefjes Babygids en de Kopen & Klussen gids. We bereiken per maand honderdduizenden studenten, jonge ouders en huizenkopers door middel van advertentiecampagnes, content marketing, social media, influencer marketing en vlogs.
Studenten zijn een lastige groep om te bereiken, echter door onze 20 jaar aan ervaring weten wij de student zowel landelijk als regionaal zeer goed te vinden. We kunnen daarbij ook nog eens targeten op studiestad, studierichting, studiejaar, leeftijd, geslacht, etc. Onze expertise zit hem in online en mobile, gericht op Gen Z.
Ouders die een kindje verwachten bereiken wij via ruim 300 verloskundigenpraktijken met wie we samenwerken en via de website Boefjes.nl.
Ons handboek Kopen & Klussen wordt ieder jaar door vele makelaars in Nederland gegeven aan huizenkopers met verbouwplannen. De website Kopenenklussen.nl is inmiddels een veel bezochte website door klussers die zoeken naar tips.
Zoekt u een partner om deze doelgroepen optimaal te bereiken? Dan bent u bij ons aan het juiste adres.
Neem gerust eens een kijkje op onze websites:
studenten.nl
boefjes.nl